Regulamin
info
REGULAMIN
WAŻNE INFORMACJE DLA GOŚCI
W cenie najmu:
– nocleg w wybranym pokoju 2,3 osobowym lub w apartamencie
– śniadanie w formie bufetu (serwowane w godz. 8:00 – 10:00)
– podatek VAT 8 %
– korzystanie z WI-FI na terenie obiektu
– parking
– plac zabaw dla dzieci
– możliwość grillowania
ZASADY PŁATNOŚCI I DZIAŁALNOŚCI
Prosimy o zapoznanie się przed dokonaniem rezerwacji:
- Po dokonaniu rezerwacji wymagana jest przedpłata-zadatek / wysokości przedpłaty oraz termin wpłaty ustalone są podczas dokonania rezerwacji- mailowo lub telefonicznie. Przedpłatę należy wpłacić na konto, które podajemy podczas dokonania rezerwacji w mailu lub dostępne jest na stronie internetowej pensjonatmikolajki.pl
- Informujemy, iż nie wpłacenie zadatku w określonym terminie, powoduje anulację dokonanej rezerwacji.
- Płatność za pobyt należy uiścić w dniu przyjazdu, w przypadku późnych przyjazdów po godz.22.00 -następnego dnia z rana / gotówką lub kartą/. Nie ma możliwości płatności za pobyt w czasie trwania pobytu lub ostatniego dnia pobytu.
- . Goście zainteresowani otrzymaniem faktury VAT za pobyt muszą poinformować obiekt w dniu dokonania rezerwacji / e-mail lub telefonicznie/ ostatecznie w dniu przyjazdu przed płatnością za pobyt. W przeciwnym razie faktura vat może nie zostać wystawiona
- Po opłaceniu za pobyt gość ma możliwość rezygnacji z pobytu lub jego skrócenie, jednak obiekt nie zwraca opłaconej już należności za pobyt.
- W przypadku skrócenia pobytu lub rezygnacji nie później niż 30 dni przed planowanym pobytem informujemy, iż wpłacona kwota / zadatek/ nie podlega zwrotowi. Jedynie zadatek może być wykorzystany przez gości w innym terminie natomiast w tym samym roku.
- Opłata za wybrany pokój / pobyt/, odbywa się według ustalonej ceny podanej podczas dokonania rezerwacji. W czasie trwania pobytu nie odliczane są kwoty np. śniadanie, czy mniejszej liczby osób nocujących w pokoju.
- Pokój sprzedawany jest ze śniadaniem i posiłek jest wliczony w cenę noclegu. W przypadku nie skorzystania ze śniadania, informujemy, że posiłek nie jest odliczane od ceny noclegu.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu. Przy wymeldowaniu prosimy o zdanie klucza w recepcji.
- Za brak klucza od pokoju lub jego zagubienie gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 zł.
INFORMACJE O DODATKOWYCH USŁUGACH I CENACH
- W okresie sezonu pokoje wynajmowane są na min 4- 5 nocy i dłużej/ krótsze pobyty w sezonie możliwe jedynie z oferty last minute.
- Ceny na długie weekendy np. Boże Ciało, Majówka lub podczas imprez cyklicznych mogą różnić się od cen podanych w cenniku.
- Dla dzieci pobyt do 2 lat jest bezpłatny.
- Dzieci od lat 3 do 12 lat płacą 80 zł ze śniadaniem za dobę.
- Jest możliwość dostawki łóżeczka turystycznego dla dzieci do lat 3 / ilość ograniczona/ płatne – 30 zł / za dobę z pościelą/bez pościeli – bezpłatnie. W sprawie dostępności łóżeczek tu prosimy o informację przy dokonywaniu rezerwacji.
- Zwierzęta domowe mile widziane – opłata 60 zł / za dobę za zwierzaka / bez wyjątku na rodzaj, wielkość czy gatunek. Przy dokonaniu rezerwacji lub w dniu przyjazdu gość ma obowiązek zgłoszenia przyjazdu ze zwierzęciem. Gości przyjeżdżający ze swoimi pupilami proszony aby trzymały się zasad panujących na terenie obiektu tj. nie pozostawianie zwierzęcia samego w pokoju ze względu na bezpieczeństwo oraz wypoczynek innych gości.
- Podczas pobytu pokojówka ma obowiązek codziennego sprawdzenia pokoju / czystości, wymiany kosza itp./ Jeśli gość nie życzy sobie, prosimy o wcześniejszą informację.
- Prosimy dbać o bezpieczeństwo i higienę, nie palić w pokojach, nie niszczyć mebli i akcesoriów pokojowych, nie zapalać świec w pokojach, sprawdzać czajniki elektryczne, segregować śmieci.
INFORMACJE O POKOJACH
- Każdy pokój posiada łazienkę oraz ręczniki w pokojach.
- W pokojach jest czajnik, lodówka, radio oraz TV.
- Struktura pokoi: 2 osobowe, 3 osobowe oraz apartamenty 2 pokojowe.
- Pokoje posiadają łóżka małżeńskie lub pojedyncze.
- Żelazko, deska oraz suszarka do włosów – dostępne na życzenie gości w holu.
We speak English, German & Russian
+48 87 4216437
pensjonatmikolajki@epoczta.pl
PM Agata Wasiuk
ul. Kajki 18
11-730 Mikołajki
Konto bankowe | Bank account:
11 1140 2004 0000 3102 8108 3806
Foreign transfers
Transfer recipient: mBank S.A.
IBAN: PL11 1140 2004 0000 3102 8108 3806
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
Napisz do nas
Zapraszamy przez cały rok.
REGULAMIN POBYTU W PENSJONACIE MIKOŁAJKI
Witamy Państwa serdecznie w naszym Pensjonacie i życzymy miłego wypoczynku.
Będziemy wdzięczni za przestrzeganie zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
- Regulamin obejmuje gości hotelowych przebywających w Pensjonacie Mikołajki,
- Doba hotelowa trwa od godz. 14.00 w dniu przyjazdu do godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku na konto podane na stronie pensjonatmikolajki.pl lub w korespondencji podczas dokonania rezerwacji.
- Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Państwa terminie, należność za cały pobyt nie ulegnie zmianie.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od 22.00 do 6.00.
- Zakaz palenia papierosów na terenie całego pensjonatu za wyjątkiem miejsc przeznaczonych dla osób palących.
- Prosimy o nieużywanie ognia na terenie pensjonatu.
- Zwierzęta mogą przebywać na posesji po uiszczeniu opłaty. Prosimy o sprzątanie nieczystości pozostawionych przez zwierzęta.
- Prosimy o zamykanie pokoi na klucz -nie bierzemy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie całej posesji. Opłata za zgubienie klucza wynosi 50,00 zł.
- Goście odpowiadają materialnie za wszelkie uszkodzenia oraz zniszczenia powstałe z ich winy lub z winy podopiecznych .
- Parking przeznaczony jest tylko dla gości naszego obiektu. Jest bezpłatny oraz niestrzeżony . Nie ponosimy odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujące się.
- Liczba osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu.
- Prosimy nie używać kuchenek elektrycznych i gazowych w pokojach .
- Prosimy o nieużywanie żelazek w pokojach / deska oraz żelazko dostępne w holu.
- Prosimy nie suszyć bielizny oraz ręczników na barierkach.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za dzieci przebywające na placu zabaw oraz na terenie posesji bez opieki osób starszych .
- Prosimy o nie spożywanie własnego alkoholu na holu oraz tarasie przyległym do Sali śniadaniowej.
- Osoby odwiedzające Gościa powinny opuścić Pensjonat przed godziną 22.00.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu naruszył Regulamin Pensjonatu.
- W dniu 25 maja 2018r. wchodzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), jest to nowe unijne rozporządzenie, którego celem jest unowocześnienie oraz ujednolicenie regulacji dotyczących ochrony danych osobowych obowiązujących na terenie Unii Europejskiej. W związku z tym Państwa dane osobowe w postaci adresu e-mail, danych teleadresowych są wyłącznie w celu obsługi procesu Rezerwacji Świadczenia Usług Turystycznych i Noclegowych . Państwa dane osobowe nie są udostępniane podmiotom trzecim.
Dziękujemy za uwagę i Życzymy udanego pobytu !
POLITYKA COOKIES
Polityka cookies sporządzona została zgodnie z obowiązkami wynikającymi z nowelizacji Prawa Telekomunikacyjnego, które weszły w życie 22 marca 2013 roku. Obowiązki te podobnie są realizowane w całej Europie wskutek implementowania dyrektywy europejskiej.
Niniejsza polityka cookies dotyczy usług oferowanych w ramach tej strony (Serwis).
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator tej strony.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze typy plików cookies: sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies). Cookies sesyjne są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- wydajnościowe pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- reklamowe pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.
INFORMACJA RODO
Realizując obowiązki informacyjne dotyczące ochrony danych osobowych, wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) („RODO”), które weszło w życie 25 maja 2018r. w związku z pozyskaniem od Państwa danych osobowych przekazujemy następujące informacje:
1. Kto jest administratorem danych osobowych? Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem który decyduje o celach i sposobach ich przetwarzania jest PM Agata Wasiuk ul. Kajki 18
11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie.
2. Kto jest Inspektorem ochrony danych i jak się z nim kontaktować? Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem pocztowym siedziby Administratora, elektronicznie poprzez adres e-mail: pensjonatmikolajki@epoczta.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. W jakim celu są przetwarzane Państwa dane i na jakiej podstawie? Podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji świadczonej na Państwa rzecz usługi ( art. 6 ust. 1 pkt. b RODO) oraz w celu dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4. Czy w Państwa sprawie będą podejmowane decyzje w sposób automatyczny w oparciu o profilowanie? Administrator nie podejmuje decyzji opartych o zautomatyzowanego przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowaniu, wywołującej skutki prawne dla osoby, której dane są przetwarzane.
5. Czy Państwa dane osobowe będą udostępniane przez Administratora innym podmiotom? Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu i na podstawie zwartych z nami umów np.: firmy informatyczne obsługujące nasze systemy; podwykonawcy świadczący na naszą rzecz usługi analityczne, audytowe, doradcze, prawne, podatkowe.
6. Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych (poza Europejski Obszar Gospodarczy)? Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych do państw trzecich.
7. Jak długo będą przetwarzane Państwa dane osobowe: Dane osobowe będą przechowywane w okresie realizacji umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń, lecz nie dłużej niż przez okres przedawnienia, wynikający z art. 118 Kodeksu Cywilnego lub przez okres trwania obowiązku przechowywania dokumentacji finansowo –podatkowej wynikający z art. 70 § 1 w zw. z art. 86 § 1 Ordynacja podatkowa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. z dnia 23 marca 2018 r. Dz. U. z 2018 r. poz. 800), tj. przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
8. Jakie prawa Państwu przysługują? Przysługuje Państwu prawo do: • dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, • przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora informacji o przetwarzanych danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celach realizowanych przez Administratora. • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora. • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem. • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 9. Jak mogą Państwo korzystać ze swoich praw? Administrator zapewnia podmiotom danych realizację uprawnień dotyczących ochrony danych osobowych wynikających z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych, do których dane kontaktowe zostały wskazane wyżej. 10. Jak skorzystać z prawa do wniesienia skargi? Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.